Servicii:
|
Buna ziua! Multumesc (Money Express )
[...]
De la faliment la supravietuire nu ar putea fi decat un client nemultumit.
[…] Acelasi lucru il spun si specialistii in resurse umane, care inclina sa creada ca vor supravietui crizei doar acele companii care vor sti sa aduca valoare adaugata serviciilor pe care le ofera.
[…]
SUPREMATIA SERVICIILOR. In tot acest amalgam empirico-teoretic, parerile specialistilor se intalnesc totusi intr-un punct: mai devreme sau mai tarziu, criza economica va forta companiile sa isi indrepte atentia – si implicit eforturile – catre oferirea unor servicii mai bune de customer care. Pentru ca, chiar daca atragerea de noi clienti reprezinta inca un target pentru acestea, in situatia economica actuala multe dintre companii ar fi multumite fie si doar sa-i pastreze pe cei deja existenti. In teorie, conceptul de customer care nu inseamna sa ai grija de client doar in timpul procesului de vanzare, ci sa mentii si ulterior o relatie apropiata cu acesta.
[...]
Marian Manolache, managerul general al Skill Team, companie de recrutare si training ale carei venituri vin in proprotie de 8% din cursurile de customer care, este, insa, optimist: anul acesta, crede el, ponderea acestor tipuri de traininguri va creste, in cadrul firmei sale, cu sapte procente, pana la 15%.
[...]
De ce renunta atat de usor companiile la traininguri? Cel mai la-ndemana motiv ar fi ca profitabilitatea acestora nu poate fi masurata imediat.
[...]
Pana sa iasa din soc, multe dintre firme ar putea avea neplacuta surpriza de-a constata ca, pe lista de preferinte ale clientilor, au falimentat de mult. La revedere!
10/03/2009
Money Express
de Victoria Bidea
http://www.moneyexpress.ro/articol_16844/buna_ziua__multumesc.html
|
Evenimente Skill Team
|