Servicii:

Training

Team Power Effect

Team Building

Master Training Performance

Program de Certificare Tematica

Training needs assessment

Outplacement

HR Consulting

Assessment

Organizational Surveys

Performance Evaluation System

Employee Induction and Retention


 


 

Parteneri:

 

 

 

Linkuri recomandate


MUZEUL NATIONAL DE ARTA‚ AL ROMÂNIEI


 

 

Evenimente Skill Team



 

 

Serile performantei

 

 

 

Noaptea Muzeelor


 




TURNEUL DE TENIS:




 




Sustinem:

 

 

 

 



 


 

Doua oferte de job (www.121.ro)

Sabina Petrescu

27 10 2008
 

 

Se poate intampla ca atunci cand esti in cautarea unui loc de munca, dupa interviuri, sa primesti mai multe oferte de munca. Cum sa faci sa alegi cea mai potrivita oferta? Deseori, daca ai candidat pentru pozitii similare, e posibil ca ofertele sa nu fie foarte diferite. Deci, cum iei cea mai buna decizie atunci cand ai de ales intre doua oferte similare? Ne-a ajutat sa raspundem la aceste intrebari, Nicoleta Udrea, Director de Consultanta, Skill Team - Human Resources Company.

Sabina Petrescu: Daca un candidat primeste doua oferte de job similare, care sunt pasii pe care trebuie sa ii faca pentru a alege oferta cea mai avantajoasa?

Nicoleta Udrea: Inainte de orice, se informeaza. Ce ar trebui sa il interese? Stabilitatea companiei, rata de turnover de personal, cultura organizationala a companiei si abia in final pachetul de compensatii si beneficii. Argumentele sunt evidente, sigur ne dorim sa optam pentru o companie stabila, cu o cifra de plecari redusa. Degeaba obtinem avantaje financiare, daca ele se concretizeaza pe 3 luni, dupa care suntem pusi iar in situatia de a cauta un job. In ceea ce priveste cultura organizationala, este extrem de important sa lucram intr-un mediu confortabil, cu valori pe care sa le asimilam usor. Pana la urma, petrecem la munca si 10 - 12 ore pe zi! Cum ar decurge o astfel de zi daca mediul ne creeaza disconfort (ma refer la modul de lucru, relatiile interpersonale, recunoasterea aportului individual etc.).

S.P.: Cum si de unde poti sa afli informatii despre un angajator - viitorul angajtor?

Nicoleta Udrea: Informatiile cel mai usor de accesat le gasesti pe site-ul companiei. Incearca sa nu te opresti doar aici. Informeaza-te (in masura in care acest lucru este posibil) la alti angajati, fosti angajati. Daca respectiva companie este una de renume (brand cunoscut, multinationala) gasesti nenumarate articole online, ce te pot ajuta sa-ti faci o parere.

S.P.: Ce anume trebuie neaparat sa stii inainte de a raspunde afirmativ la oferta unei companii?

Nicoleta Udrea: Trebuie sa stii ce vrei tu, in primul rand, si ce isi doreste compania de la tine, in al doilea rand. Altfel relatia de munca va fi una tensionata, ce nu iti va aduce satisfactii. Ca in orice relatie transparenta, echilibrul si respectul garanteaza longevitate si succes.

S.P.: Care e modul cel mai potrivit de a transmite unei companii faptul ca ai ales o alta oferta de job, in defavoarea ofertei primite de la compania respectiva?

Nicoleta Udrea: Nu cred ca este necesara o varianta elaborata de raspuns. Si, mai ales, nu inventati! Pentru ca exista o mare probabilitate sa va reintalniti in piata cu acel angajator. In mediul profesional, orice persoana cu care interrelationam poate deveni purtatorul nostru de imagine. Pana la urma este important si brand-ul nostru de angajat. Cu siguranta nu ne dorim o imagine negativa, de persoana nedecisa, falsa, instabila.

S.P.: Ce faci daca imediat dupa angajare iti dai seama ca ai ales gresit si ca jobul nu este ceea ce iti doresti?

Nicoleta Udrea: Nu exista 'imediat'! Pentru a te adapta la mediul de lucru ai nevoie de cel putin 6 luni. Orice angajator va poate spune ca 2 luni iti sunt necesare pentru a cunoaste specificul companiei si caracteristicile pozitiei pe care o ocupi si inca 4 luni pentru a deveni performant in acea pozitie. Oricum, raspunsurile sunt variate datorita cauzalitatii ce poate duce la aceasta constatare - am gresit in alegerea companiei pentru ca: nu este job-ul potrivit, nu am primit ceea ce mi s-a promis, nu imi place mediul de lucru, nu fac fata incarcaturii job-ului etc. In aceasta situatie si raspunsul se modifica, raportat la cauza care genereaza selectia gresita a angajatorului.

http://www.121.ro/content/show_article.php3?article_id=6252

 
Bookmark and Share

Evenimente Skill Team




Acasa   |    Cine ne recomanda   |    Servicii   |    Aprecieri ale Clientilor   |    Galerie foto   |    Contact


 |  Training  |  Team Power Effect  |  Team Building  |  Master Training Performance  |  Program de Certificare Tematica  |  Training needs assessment  |  Outplacement  |  HR Consulting  |  Assessment  |  Organizational Surveys  |  Performance Evaluation System  |  Employee Induction and Retention  | 


Skillteam ® Copyright 2009 - 2015 | Programare site Web Activ | Intranet



Parteneri: | catering bucuresti

Asigurat rca ieftin