Servicii:
|
Managerii romani aleg cartea de business in locul beletristicii (Financiarul)
Valentin Danaila
29 05 2008
Datorita dezvoltarii fenomenului si limbajului corporatist, numarul de autori si de carti de business creste rapid, iar editurilor din Romania le este greu sa tina pasul. In plus, unele carti, din cauza adresarii mai inguste, au sanse mici de a se vinde in numar mare in limba romana, motiv pentru care nu prea sunt atractive pentru edituri.
Pentru ca managerii romani nu isi pot gasi de cele mai multe ori cartile dorite in materie de business, principala sursa de achizitionare a acestora este internetul. Pentru cei mai multi dintre managerii romani, cea mai buna varianta este amazon.com. In prezent, oferta cartilor care abordeaza managementul in ansamblu este tot mai redusa si tot mai multi autori se preocupa doar de exploatarea niselor existente in fiecare business. Practic, in constiinta managerilor exista nume asociate cu un anumit domeniu de activitate, asadar Michael Porter este cunoscut pe partea de strategie, Larry Bossidy si Ram Charan, executie, Tom Peters, inovatie, Jim Collins, leadership sau Jeremy Siegel, finante.
Exista insa si pareri potrivit carora imbinarea celor doua tipuri de literatura este varianta optima pentru a mari performantele profesionale. „Presiunea businessului ne poate crea senzatia lipsei de timp, cand vine vorba de a citi beletristica, insa situatia ideala apare cand se gaseste un echilibru intre cele doua tipuri de lecturi. Bibliografia de afaceri ramane, insa, obligatorie si trebuie citita sustinut’’, explica Marian Manolache, Managing Partner al firmei de resurse umane Skill Team.
http://www.financiarul.com/articol_4620/managerii-romani-aleg-cartea-de-business-in-locul-beletristicii.html
|
Evenimente Skill Team
|