Servicii:

Training

Team Power Effect

Team Building

Master Training Performance

Program de Certificare Tematica

Training needs assessment

Outplacement

HR Consulting

Assessment

Organizational Surveys

Performance Evaluation System

Employee Induction and Retention


 


 

Parteneri:

 

 

 

Linkuri recomandate


MUZEUL NATIONAL DE ARTA‚ AL ROMÂNIEI


 

 

Evenimente Skill Team



 

 

Serile performantei

 

 

 

Noaptea Muzeelor


 




TURNEUL DE TENIS:




 




Sustinem:

 

 

 

 



 


 

Office Conflicts

Cand doi oameni isi scot sabiile... poti alege fie sa canti in continuare dupa ureche, fie sa canti dupa partitura in abordarea unui conflict.


Beneficii:

Vei folosi strategii eficiente de a face fata dezacordurilor si neintelegerilor intr-un mod constructiv
Te vei ajuta pe tine insuti si pe altii

Vei fi mai productiv
Vei avea mai multa putere si vitalitate in relatiile cu ceilalti
Iti vei folosi mai eficient timpul
Vei putea recunoaste cu usurinta situatiile conflictuale
Vei avea o atitudine win-win
Vei invata din experientele anterioare
Vei reduce costurile ce deriva ca urmare a unui conflict



Subiecte abordate:

Ce este conflictul
     Definirea termenului de conflict
     Intelegerea rolului diferentelor in conflict (diferente la nivel de valori, interese, asteptari, perceptii etc) 
     Identificarea cauzelor conflictului in echipa din care faci parte
Etapele conflictului
     Cunoasterea etapelor conflictului 
     Sursa generatoare de conflict si conturarea conflictului latent 
     Etapa conflictului perceput – "ceva nu este in regula"
     Semne caracteristice starii de conflict 
     Manifestarea unor actiuni deschise menite sa solutioneze conflictul 
     Aparitia consecintelor conflictului si ale actiunilor intreprinse
Intelegerea evolutiei conflictului
Harta conflictului
Identificarea stilului personal de abordare a conflictului
5 stiluri de abordare a conflictului (retragere, fortare, compromis, reconciliere, confruntare constructiva)
Adaptarea stilului de abordare a conflictului in functie de situatie
Obstacole in rezolvarea unui conflict
      Abordarea castig-castig
      Tipurile de comportamente intr-un conflict (Flight/Fight/Flow)
      Cunoasterea relatiilor in functie de tipul de comportament (pierdere-castig/ castig-pierdere/ castig-castig)
      Rolul abordarii castig-castig in conflict
Importanta procesului de comunicare in rezolvarea unui conflict
Descoperirea
    4 pasi pentru a folosi descoperirea 
Alege sa raspunzi in loc sa reactionezi
Accepta ceea ce este
Intreaba-te “Ce pot invata de aici?”
Cauta oportunitati

Reactie vs. raspuns
Managementul emotiilor
      Intelegerea modelului „Ciclul constientizarii”
      Trebuie vs Vreau
      Feedback-ul comportamental
Identificarea optiunilor
      Rolul limitarilor mintale in rezolvarea conflictului 
      Cum putem creste numarul optiunilor/solutiilor
Abordarea creativa a conflictului
Dinamica diferentelor
      Intelegerea importantei diferentelor intr-un grup
      Rolul dinamicii diferentelor in aparitia gestionarea conflictului
Medierea
      Calitatile unui bun mediator
      Etapele medierii:
           Deschiderea
           Stabilizarea
           Actiunea
           Inchiderea



Durata: 2 zile

 

 

 

Vreau sa particip la acest curs

 
Bookmark and Share

Evenimente Skill Team




Acasa   |    Cine ne recomanda   |    Servicii   |    Aprecieri ale Clientilor   |    Galerie foto   |    Contact


 |  Training  |  Team Power Effect  |  Team Building  |  Master Training Performance  |  Program de Certificare Tematica  |  Training needs assessment  |  Outplacement  |  HR Consulting  |  Assessment  |  Organizational Surveys  |  Performance Evaluation System  |  Employee Induction and Retention  | 


Skillteam ® Copyright 2009 - 2020 | Programare si administrare site Web Activ | Intranet



Parteneri: | catering bucuresti

Asigurat rca ieftin