Motto: "We learn 10% of what we read, 20% of what we hear, (...BUT) 80% of what we experience", William Glasser
In contextul crizei economice, managerii trebuie mai mult ca oricand sa reevalueze unele aspecte fundamentale ale companiilor pe care le conduc: consistenta strategiei, eficienta operationala, rentabilitatea activitatii, etc. Simularea Real Business ofera cadrul optim pentru identificarea si asimilarea durabila a conceptelor esentiale pentru administrarea cu succes a afacerilor: participantii lucreaza in echipa pentru a rezolva probleme concrete si pentru a lua decizii de management, aplicand imediat instrumentele si metodele prezentate de trainer.
Vino la workshop pentru a te antrena sa:
- analizezi situatia curenta a unei companii din punct de vedere financiar si strategic
- definesti o strategie castigatoare pe termen mediu si lung
- coordonezi functionarea unei companii in ansamblul ei (productie, vanzari, financiar, investitii, etc), intelegand importanta comunicarii si colaborarii cross-functionale
- aplici principalele metode pentru evaluarea corecta a deciziilor pe termen scurt si lung, asigurand supravietuirea companiei in perioade de criza
- gestionezi lichiditatea unei companii
Recomandat pentru:
Manageri cu responsabilitati in gestionarea resurselor, costurilor si profitului care doresc sa isi imbunatateasca deciziile si modul de lucru.
Manageri care doresc sa obtina mai multe cunostinte despre principalele metode si instrumente de lucru pentru administrarea unei companii.
Workshopul „Simularea manageriala Real Business - antrenament pentru dezvoltarea abilitatilor manageriale”, realizat de Contrast Management Consulting, face parte din programul "Workshop-urile care trimit criza in vacanta" dezvoltat de Skill Team Consulting.