Servicii:
|
Curs - Office Conflicts - training
Cand doi oameni isi scot sabiile... poti alege fie sa canti in continuare dupa ureche, fie sa canti dupa partitura in abordarea unui conflict.
Beneficii:
Vei folosi strategii eficiente de a face fata dezacordurilor si neintelegerilor intr-un mod constructiv
Te vei ajuta pe tine insuti si pe altii
Vei fi mai productiv
Vei avea mai multa putere si vitalitate in relatiile cu ceilalti
Iti vei folosi mai eficient timpul
Vei putea recunoaste cu usurinta situatiile conflictuale
Vei avea o atitudine win-win
Vei invata din experientele anterioare
Vei reduce costurile ce deriva ca urmare a unui conflict
Subiecte abordate:
Ce este conflictul
Definirea termenului de conflict
Intelegerea rolului diferentelor in conflict (diferente la nivel de valori, interese, asteptari, perceptii etc)
Identificarea cauzelor conflictului in echipa din care faci parte
Etapele conflictului
Cunoasterea etapelor conflictului
Sursa generatoare de conflict si conturarea conflictului latent
Etapa conflictului perceput – "ceva nu este in regula"
Semne caracteristice starii de conflict
Manifestarea unor actiuni deschise menite sa solutioneze conflictul
Aparitia consecintelor conflictului si ale actiunilor intreprinse
Intelegerea evolutiei conflictului
Harta conflictului
Identificarea stilului personal de abordare a conflictului
5 stiluri de abordare a conflictului (retragere, fortare, compromis, reconciliere, confruntare constructiva)
Adaptarea stilului de abordare a conflictului in functie de situatie
Obstacole in rezolvarea unui conflict
Abordarea castig-castig
Tipurile de comportamente intr-un conflict (Flight/Fight/Flow)
Cunoasterea relatiilor in functie de tipul de comportament (pierdere-castig/ castig-pierdere/ castig-castig)
Rolul abordarii castig-castig in conflict
Importanta procesului de comunicare in rezolvarea unui conflict
Descoperirea
4 pasi pentru a folosi descoperirea
Alege sa raspunzi in loc sa reactionezi
Accepta ceea ce este
Intreaba-te “Ce pot invata de aici?”
Cauta oportunitati
Reactie vs. raspuns
Managementul emotiilor
Intelegerea modelului „Ciclul constientizarii”
Trebuie vs Vreau
Feedback-ul comportamental
Identificarea optiunilor
Rolul limitarilor mintale in rezolvarea conflictului
Cum putem creste numarul optiunilor/solutiilor
Abordarea creativa a conflictului
Dinamica diferentelor
Intelegerea importantei diferentelor intr-un grup
Rolul dinamicii diferentelor in aparitia gestionarea conflictului
Medierea
Calitatile unui bun mediator
Etapele medierii:
Deschiderea
Stabilizarea
Actiunea
Inchiderea
Durata: 2 zile
|
Evenimente Skill Team
|